‘IMSO’ Tiga Bintang Hip-Hop Bawa Mesej Positif Dalam Lagu

IMSO CoverArt1Revise

‘IMSO’ Tiga Bintang Hip-Hop Bawa Mesej Positif Dalam Lagu | Arena muzik hip hop tempatan nampaknya mara semula dengan munculnya ramai bakat baru dan lama yang gigih mengeluarkan produk-produk muzik berkualiti. Tidak ketinggalan melakukan perkara yang sama, tiga bintang hip hop muda Lil J, Alan D serta MK tampil dengan persembahan terbaru mereka lewat single hebat yang berjudul ‘IMSO’ . Untuk pertama kali ketiga-tiga bintang ini bergabung demi memberikan sebuah bingkisan istimewa buat pencinta muzik genre tersebut.

Digubah oleh Ming serta Dll, lagu ini menampilkan lirik di dalam Bahasa Inggeris dan Melayu nukilan Lil J, Allan D dan MK sendiri. Ia membawa sebuah pesanan positif yang mendorong pendengar untuk sentiasa bekerja keras dan tidak putus asa demi mengejar impian serta cita-cita.

IMSO bawa mesej positif

 Lebih menarik lagi, lagu ini menampilkan keharmonian berbilang kaum yang semestinya sinonim dengan budaya serta imej Malaysia yang mempunyai masyarakat majmuk.

Malah lagu ini juga bakal muncul dengan sebuah video muzik hebat yang telah melalui proses penggambaran di Sabah.

Menurut Feros, Ketua Label Muzik, Rocketfuel Records,

”Sekali lagi artis muda Lil J tampil dengan single terbaru yang memenuhi cipta rasa pencinta muzik tempatan, IMSO hasil gabungan mantap Alan D dan MK. Menarik tentang lagu ini,  pembikinan video muzik dilakukan di Sabah dimana kami menerapkan keindahan pulau pulau dan gunung-ganang. Diharapkan lagu IMSO mendapat tempat di dalam hati peminat dan pencinta muzik tempatan .”

Lagu ‘IMSO’ ini boleh dimuat turun di iTunes dan dijadikan sebagai panggilan nada dering menerusi semua syarikat telekomunikasi tempatan serta boleh didengari melalui penstriman di atas talian seperti Raku, Spotify, Joox dan Apple Music. Video lirik dan muzik lagu ‘IMSO’ ini juga boleh di tonton di saluran Youtube Rocketfuel Network. 

Lirik Lagu ‘IMSO’

Title : IMSO
Artist : Lil J, Alan D, MK 

Song : Ming & Dll
Lyric : Lil J, Alan D & MK

CHORUS

Im so fly

Like airplanes in the sky

She looking boujie

So I gotta make her mine, 

(Aku takkan putus asa)yeah

(aku tak pernah buang masa)X2

VERSE(Lil J)

Aku takkan berhenti

Aku Akan buat lagi

Kau bukan yang aku simpan kat tepi

You cheated now you looking for my sympathy

Now tell me what you did to me

How you got me down on my knees

Now tell me what you did to me

Lately I don’t feel the energy

Imma get her if I want to

That is something that I can do

On my grind like pronto

Used to ball like a alonzo

Why they be hating on me huh

Iced out like I’m straight out the freezer

I’m just flexing on my visas

I could take it overseas yeah

CHORUS

Im so fly

Like airplanes in the sky

She looking boujie

So I gotta make her mine, 

(Aku takkan putus asa)yeah

(aku tak pernah buang masa)X2

VERSE(Alan D)

Shes going to hell on a scholarship

But she be so cold call a pharmacist,

Her body a temple I fantasized,

The grass always green on the other side,

I might just go ahead fertilize,

To keep it real simple, ill make her mine,

Making my money this is do or die,

Respecting the hustle and sacrifice,

 I just want doors that go suicide,

She pray to god when they scrutinize,

I look above when I see the signs,

Hand on my heart I am bona fide,

She cheat on me she be crucified,

I aint a player just being nice,

She calling me waktu malam,

Calling me baby sayang,

Yeah aku takkan sembang.

Yeah aku tadke hutang,

But She got me like every time of the week

Shell be right back with receipts,

spending my time in the heat, I just needed release, just needed release, to get back on my feet

CHORUS

Im so fly

Like airplanes in the sky

She looking boujie

So I gotta make her mine, 

(Aku takkan putus asa)yeah

(aku tak pernah buang masa)X2

VERSE(MK) 

Aku takkan putus asa 

masih lagi kejar masa 

aku bagi seratus peratus tak pernah main pakai rasa

Ini citarasa aku ,

 buat suka hati aku 

Tak nak kesah kau siapa , aku tak nak tahu

Jadi. Lipat ganda usaha biar hasil awal aku ni sikit 

Yang mana sikit sikit kan lama lama nanti jadi bukit 

Im so high 

statistik tu kekal naik 

Im so fly 

walaupun masih domestic  

Jadi Alhamdulillah 

banyak dapat boleh la 

MasyaAllah 

banyak dm awek korang tak boleh blah 

Terlalu banyak terlalu banyak 

nama sampai ku  terlupa 

Im okayy with ma clique 

302

CHORUS

Im so fly

Like airplanes in the sky

She looking boujie

So I gotta make her mine, 

(Aku takkan putus asa)yeah

(aku tak pernah buang masa)X2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *